Tack, Big Love!!

Hej. Jag är otroligt dålig på att svara på era kommentarer (kommer bli bättre på det när jag flyttat min blogg - vilket jag håller på med), men tro inte att jag strunar i er, eller inte bryr mig om era kommentarer.

Då och då ramlar det in kommentarer här på bloggen från er, och jag blir så glad när jag läser dom. Ni anar inte hur tacksam jag är för era fina ord och all feedback ni ger mig. Ni är GULD.

Är jätte dålig på att skriva sånna här saker, känner mig så mesig hahaha men ni ska veta att jag verkligen är tacksam och det värmer så mycket att veta att flera utav er ser upp till mig eller gillar det jag gör på ett eller annat sätt - vilket får mig att vilja göra bättre ifrån mig och sprida ännu mera dansglädje.

Och till er tjejer (och killar) med lite mer hantag och större storlekar, upp med hakan och var stolta, göm er inte under stora kläder längst bak i danssalen (eller vart ni än är), fram med er själva, er utstrålning och personlighet - cuse the size doesnt matter!! Våga vara egen och visa vad du går för och pusha andra att göra likadant.

Detta inlägg blev inte alls så bra som jag ville, skulle vilja uttrycka mig bättre och mera, men som sakt jag suger på detta. Men som det står på min header och som jag tycker flera unga människor ska börja inse "im in a great shape, and the shape is round". Just bee yourself. Im out, two fingers.



Kommentarer
Postat av: sara ghofran

diggar dig skarpt vendela!

2010-08-09 @ 23:52:54
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou / Manager / Supporter / Vän

Men vet du vad Vendela? Du är så J-vla bra på att vara just DU!! MED din size, MED ditt vackra leende, med dina danskunskaper och MED att ha hjärtat på precis rätt ställe! DU är viktig och det du sprider runt omkring dig är VIKTIGT!!



Det är en ynnest att få vara en del av ditt liv! (Om än en ganska liten del, eftersom jag bara är en gammal morsa, som råkar ha dig som en av mina idoler!)



You rock! And you also ROLL!! ♥

2010-08-09 @ 23:57:16
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

BIG UP VENDELA AKA PIFF/ du vet vem

2010-08-10 @ 02:00:39
Postat av: petra

Heej Vendela! Ville bara säga grattis till erat uppträdande på urf! det var bombastic på heltid! dina solon var klockrena, du är riktigt jävla grym. kom ihåg att ni är förebilder för många, big up! bless! <3

2010-08-10 @ 03:00:38
URL: http://petrraa.blogg.se/
Postat av: S

Big up vendi! Beundrar dig gaaaalet mycket fortsätt med det du gör för du kommer komma lååååångt:).

2010-08-10 @ 22:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0