100 days left

Woho, idag är det exakt 100 dagar kvar till en av de största dagarna i mitt liv. Jag tar studenten krii!! För alla andra in Up-town ska det firas på BJ. Yes, alla andra - utom jag. Hade varit skit kul verkligen, men jag måste träna. Visst jag hade hunnit gå på kvällen, men palla pendla fram och tillbaka som en dåre när man mår som ett skrynkligt russin doppat i gammal gröt typ.

Jag vet inte ens hur jag ska orka träna, det tar så mycket kraft från mig att bara andas när jag sitter och kollar på tv, och jag orkar ingenting. Men jobben i helgen är viktiga och kräver mycket jobb om vi ska greja detta i sista minuten.

Får se hur det blir, hope I can make it. Sen vill jag önska alla partyprissar en megakul kväll, shake that ass for me tonight!! Haha 100 fucking dagar kvaaaaaaaar!!! Wohooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0