Aggro

Inte gjort ett shit idag, har inte varit på humör att göra ett piss!! Är på fett dåligt humör.

Det ända vättiga jag har gjort är att chilla en stund med Ice, tog ut lite av min ilska där, men bara liiiite. Sen har jag hämtat min syster och hennes pojkvän på flygplatsen, dom har varit ute och rest lite några veckor, typ till london, malta, amseredam, frankrike osv. Dom bodde hos några bekanta som hängde mycket med Ne-Yo, Beyonce mf, och Beyonce var tydligen största bitchen!! Trodde jag inte om henne..

Det ända jag känner för är att crumpa. Jag vill dansa crumping och bomba mina öron med J-squad. Fuck you!

Hop up in my spaceship and leave Earth, motherfucker!! Gaaaaaaaaaah!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blev jag jättenyfiken, varför var beyonce en bitch!?!? :)

2010-02-23 @ 09:51:49
Postat av: vendea

hon var typ största divan/bitchen och tyckte hon var mkt bättre än alla andra osv. Hon är väll som de flästa kändisar men trodde aldrig hon var så ;) Men hon är hju fortfarande tung och ursnygg :)

2010-02-23 @ 11:29:09
URL: http://veendelaan.blogg.se/
Postat av: yasmin

vad gjorde hon mott de som vissade att hon var största bitchen ?

2010-02-23 @ 15:17:16
Postat av: Anonym

hhaha i feel , crumpaaa häh ;D

2010-02-23 @ 15:18:13
URL: http://supaafly.devote.se
Postat av: Anonym

"tyckte hon var mkt bättre än alla andra osv."



har träffat beyonce irl. härlig person som inte alls sitter på höga hästar. hon kanske inte hade en bra dag eller så... tänk på omständigheterna med en massa folk runt omkring henne och så... nu säger jag inte att det är du som tycker det utan ta det hela med en nypa salt

2010-02-23 @ 15:37:09
Postat av: vendela

haha neej asså hon som min syster var "KOMPIS" men henne, inte en engångsträff lixom. Det var vad hon sa, jag har varken träffat eller har planer på att träffa henne (vad jag vet, haha), så det är bara å skriva på vad ni tkr för jag har inget att säga om de sååå :)

2010-02-23 @ 23:49:36
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0