Akut astma!

Hej, jag lever. Åkte in på akuten ändå, min astma är inte rolig nu alltså.. Jag fick inte ens andas i en sån där apparat som jag brukar göra när jag hamnar på akuten (händer inte ofta, mäst när jag var liten), det ända dom gjorde var att skriva ut ett recept på en medecin som jag skulle ta då jag höll på att dö (haha), tog jag mer än två puffar fans det risk för hjärtklappning!! HAHA VA? Ööh...

Nu är jag iallfall hemma, Hagge gör mig sällskap, kan ju inte göra så mycket, fick springa en bit för att inte missa bussen hem, höll ju på att dö på kuppen!! Ush fan, I hate this shit..

Aja nu ska jag vara posetiv, och hänga med bebben som är här, kvällens sängkamrat..eller? Nej hon får ta soffan! Imorgon är det helg, undrar om jag kan fullfölja mina planer, tveksamt. Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0