Eftersnack

Godkväll folket!

Har inget speciellt att förmedla till er idag faktist, fått ett mail jag väntat på bara. Har även fått en fet blåmärke på underarmen eftersom jag flög ner för en stentrappa igår, armen är helt öm!!

Imorgon ska jag på hundkalas till mitt "gudbarn" Cissi, haha!! Jaa jag vet det låter nördigt, men jag är gudmor till en hund!! Cissi fyller iallfall ett år imorgon, så jag ska på kalas.

Man måste ta med sig ett djur också! Tänkte till en början knyta ett koppel runt min bror, men sen kom jag på att han är alergisk mot hundar, så det skulle nog inte vara så smart.. Sen kom jag på att jag kan ta med en fisk ut vårt akvarium!! Haha, vilken ultimat idé! Fortsättning följer, dunt, dunt, dunt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0