Fredagsplaner

Omg, Hagge är sjuk - vilken kväll vi hade igår HAHA, Ice var med oss oxå och nu är min hals fuckad, höll på att kväva mig själv flera gånger om för att vi skratta så mycket, det kan knappast vara hälsosamt! Blev en sen kväll, även fast vi inte gjorde annat än att chilla så hade vi en "för-jävla-rolig-kväll".

Idag har vi en liten show, vette fan hur det ska gå, helt äligt jag är rädd!! Tänk om jag inte får någon luft mitt på scenen? Jag kan ju inte gå av bara sådär? Fast om jag dör så är ju scenen det rätta stället att dö på.. Haha nej så ska man inte säga, men vette fan hur jag ska klara detta.. Kan knappt gå i trappor lixom?

Senare bär det av till Berns i Stockholm, vi ska fira Mathildes syster Nathalie som fyller år. Det är en överaskningsfest så hoppas att du inte hinner läsa detta Nathalie, då är det klippt.

Men ska inte lova för mycket, vet inte om jag är kapabel till detta, vet inte om jag kommer kunna andas, så vi får se... Hoppas på det bästa! What to do? Kyss och smek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0