Hundkalas

Då har man varit på sitt första hundkalas!! Tårta, paket och två glada hundar!! Haha jag tog inte med mig en riktig fisk till kalaset, den skulle ju frysa ihjäl på kuppen!!

Fisken Kussko fick stanna kvar i akvariumet, jag tog med mig ett låssasakvarium (med fiskar i, en lampa där alla fiskar åker runt med hjälp av dagens elektroni). Ginny tog med sig en nallebjörn, så jag var ju snäppet bättre!!

Grattis Kalle 11 år och Cissi 1 år!! Och tack Andrea, Mathilda, Ginny och Robin för en kalasig kväll!!


Cissi och jag, kärlek!


Kalle och hans fina kläder!!


Ginnys nalle, Cissi, mina fiskar och Kalle! Hahaha!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha damn fett gulligt ;)

2010-02-10 @ 15:45:41
URL: http://malkysoltani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0