Mitt hus är ditt hus, ditt hus är mitt hus.

Lördagen spenderades hos mig, det var ju värsta snöovädret ute - man kunde knappt sträcka ut nyllet utanför dörren innan näsan blåste iväg! Så Mathilde, Mathilda, Hagge och Ice var hos mig och vi dansade, chillade och kollade på film, lite lördags-eftermiddags-mys. Sen käkade vi middag och lite sådär mummsigt innan vi drog till Mathilda (my neighbor).



Där valkades Mario cart, och vi alla deckade när Mathilde skulle köra, hon hade ingen som hällst kontroll på hur man styr med en ratt, hahaha herre gud, och kommentarerna som slank ut ur hennes congolesiska trut fick oss alla att vilja kasta oss ner på marken och dö, haha krii. Hon var sämst. :D

Vi kollade även på en film, kommer inte ihåg vad den hette, men det var en parodi av massa olika dansfilmer som step up, you got served, save the last dance, high school musical och många fler. Jag brukar inte tycka parodier är roliga, men den här var supersköön, hahahaha verkligen, vi decka av garrv om och om igen!! Någon som kan namnet på filmen?

Andrea kom även förbi senare på kvällen, och vi kollade på ännu en film, monster. Hade det inte varit för jobbet hade jag (och mina inneboende haha) stannat kvar längre, ett par timmars sömn behöver jag annars blir jag en suris!
 


Kommentarer
Postat av: ....

Dance flick heter filmen. om det är samma som jag tänker på vill säga heheh

2010-02-22 @ 11:28:29
Postat av: D

du passar sjukt bra i din nya frisyr!!

2010-02-22 @ 12:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0