Love Ghana

Idag är det exakt 4 månader kvar tills planet lyfter! 4 jävla månader!! Jag längtar så otroligt mycket, ni anar inte!! Just nu (idag) vill jag bara lämna alla människor i min omgivning (eey ta inte åt er, det finns orsaker, och det är bara ett fåtal som ska ta åt sig), och dra härifrån och bara skita på alla fula människor i min väg - mohahaha!!

Lite inte för mycket på folk, cuse you never know. Jaja har varit på lite konstigt humör idag, vet inte ens hur man skulle kunna besktiva känslan/humöret, bara stört. Men har mina riktiga vänner på min sida, so im cool with it.

Hur som hällst, jag vill åka nu. Love Ghana, truth that truth that.

.                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0