Me time

Det är nice att jobba på söndagar. Måndag-torsdag pluggar jag som en dåre, fredag-lördag dansar, festar och roar jag mig och på söndag tjänar jag cash money in the bank av ett jobb som jag tycker är kul! Synd bara att veckan är så kort, vi borde ha lite mer helg i kalendern!!

Kom nyss upp ur badet och det var sååå skönt! Jag förtjänar ett bad, med skumm, ljus och musik! Riktigt halleluliamoment, där jag är ensam och kan tänka för mig själv.

Jag ska fanemej ha en sådan kväll varje söndag och sammanfatta hela veckan i mitt huvud, för mig själv - bara me, myself and I. Det var härligt, mina tankar får ta plats - vilket dom behöver, hinner ju knappt tänka i min fartfyllda vardag!!

Ska inte klaga, skulle aldrig vilja ha ett "tråkigt och lungt liv", fartfyllt och speckat är mer min grej! Redan dax att börja tänka på veckans planering, vi har 2 bokningar + en massa annat. Längtar till närmaste helg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0