News from New York

Fått lite frågor om New York grejen jag nämt tidigare så kan ju uppdatera lite info jag fått.

Tanken var ju att jag skulle åka till New York i mars och ställa upp i en dancehallqueen contest, dom skulle fixa boende och allt åt mig, men hade tänkt bo hos min kusin anyway, men iallafall - dom kontaktade mig efter att ha sätt lite youtube klipp (har inga märkvärdiga klipp där men ändå) och ville att jag skulle komma ner (eller upp eller vad fan det heter haha).

Funderade på det, och bestämde mig faktist att åka eftersom jag ändå hade påsklov! MEN här om dagen fick jag ett mail från dom, och jag blev jätte glad när jag läste det. Allt är flyttat till Augusti, och det är PERFEKT!! Jag ska ju ändå till New York i sommar så det kunde ju inte bli bättre!!

Det finns massa att skriva om detta, men håller det för mig själv och mina tjejer ett tag, får se vad som händer längre fram men hela mailet avslutades med:

"we're bringing out all the queens and dancers in n.y so if you are still interested here is your chance people like skerrit bwoy , madd candie , b-randi , gwen flexx , queenie , shelly belly and more are garanteed to be there it's going to be one of n.y biggest parties which is why it needs alot of planning, and we wolud love you to come as a speciel guest"

Känns som en bra start på mitt liv efter studenten då jag ska sattsa helhjärtat på dansen. Woho!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0