Plan A, B och C.

Vi hade en show i fredags, har aldrig gjort så dåligt ifrån mig, men jag kunde verkligen inte göra bättre ifrån mig, det ända jag tänkte var typ "när är det slut, andas, le, kom igen va fan, jag kommer dö, gå av scenen nu Vendela", men fullföljde iallafall nummret innan jag gick av scenen, prubliken gillade det iallfalll, men jag mådde verkligen skit, så det var inte så kul..

Väl framme på parrongen, tåget rullar in.. Men vi gick inte på. Vi kunde inte, jag kunde inte, jag mådde för dåligt verkligen. Nu låter det som om jag går och tycker synd om mig själv och att jag bara klagar, men jag ville verkligen åka, men jag hade ingen styrka och jag visste att om jag åkte skulle det bara bli värre eftersom vi skulle dansa och vara vakna hela natten, och det skulle jag aldrig klara, speciellt inte i snöovädret. Men hade verkligen velat se Nathalies face när alla hoppa fram med ett "suprise"..

Well istället spenderade jag och Mathilde våran kväll hos Mathilda. (Lägg märket till att Mathilde och Mathilda är två olika personer). Vi kollade på en rysare med 3D glasögon, hahaha omg. Mysigt att ha mina två M-flugor i samma smäll, mycket mysigt enligt mig, och det var nog det bästa jag/vi kunde göra eftesom vi alla var sjuka :)


.                                    

Runt 2, halv 3 började jäspningarna komma, så vi sa godnatt till Mathilda för att åka hem till mig och sova.. trodde jag! Ett samtal från Ice & Hagge, så vi drog till dom. Hagge hade deckat och var omöjlig att väcka, men vi andra tre höll oss uppe till 6 på morgonen, och vad som händer at Ice´s stannat hos Ice, haha!!

Så för att sammanfatta min fredag så kan man ju säga att den inte alls blev som planerad, men hade jävla nice ändå! Peace out folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0