Sjukling is a bitch!

Morning gottfolk, hope you´r alright!

Själv är jag helt sliten...som vanligt! Har lektion utan lärare, yes this is how we roll in celsius! Haha.

Jag är fortfarande inte frisk, helt seg och risig i hela kroppen, undrar när detta ska ta slut? Ska jobba fredag, lördag och söndag - med tre olika jobb hahaha. Vet ni vad det betyder? Ingen Stockholm hahahahaha lika bra det! Kan inte minnas när jag var i Up-town en hel helg sist!

Dock skulle jag behöva åka och träffa Mehedi (en dansare från eskillstuna) som kommer till 08, men det kommer jag nog inte hinna, to mutch work to do. Men nästa helg däremot, för då är Blackout bokade och sen ska jag äntligen fixa mitt hår!! Finally.

Anwyay, detta var helt onödig fakta som jag hoppas att ni skrev ner och minns! Ni kan ju faktist be för mig att jag ska bli frisk innan jobbet på söndag, för det är fysiskt ansträngande (danscenter+övriga dansskolorna jag jobbar på på söndagar). De andra jobben är luungt, inga spring, hopp, upp ner hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0