Snabba cash!

Helg, helg, helg, jobb, jobb, jobb. Det är typ vad min helg består av.

Igår jobbade jag med märket "Mary Kay". Fixade två grupper till visningen och utprovningen av produkterna. Som tack för dagens work fick jag ett kitt med produkter värde 1500 kr. Ska verkligen skämma bort mig själv med dessa produkter, dom är kalas dunder!


Nästa vecka är det nya tag och Mathilde och jag ska på "sminkprovning". Detta var ju för hudvårdsprodukter, skit bra kvalitet - man känner sig verkligen som en ny människa!!

Sen träffade jag upp tjejerna så fick jag, Mathilda, Ginny och Andrea på bio, det blev snabba cash! Trodde den filmen skulle vara rolig, men den var ju hemsk! Stackars stekare! Hahaha! Men det kommer ju en uppföljare, så man får ha ögon och öron öppna!!

Nu ska jag jobba, barnvakt står på dagens schema!! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0