Söndagsmys!!

Buhu.. Nu är min syster påväg tillbaka till Australien igen. Shit vad tiden gick fort!! Nu kommer det ta en jävla lång tid innan vi ses igen. Var på arlanda och lämnade henne, hennes pojkvän åker imorgon.

För övrigt har vi festat oss hos Bintas mor idag, hahaha eller vi firade Binta, Mabou och Hagge som fyller år i veckan (och förra veckan), men tårta och lite sånt. Men vi 18+:are kommer ju självklart fira med brak!!

Nu på kvälls-snåret har jag träffat Mathilda och Andrea. Vi åt på en indisk resturang, även om jag mot alla odds inte ville äta indiskt meeeeen var tvungen att ge upp tillslut hahaha. Nu är jag mätt som en plätt.

Har ju varit ledig från jobbet idag så har ju hunnit med en del myspys!! Ska fortsätta mysa framför en film nu, för imorgon är jag tillbaka till verkligheten, till skolan som gör mitt liv surt, haha! Kyss och smek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0