Det går bra nu, yes sir!

Ååh, det är så jobbigt att hålla sig ibland, flera heta dansjobb på G - more Convic records things and shit.. Meeeen jag får inte säga något om alla våra grejer, men det är ju svårt när man är glad och ser fram emot saker.

Fick veta nyss veta att någon hade nominerat Zumbas (före detta dansgruppen) till ett stipendium förra året, det var kul att höra att random personer tänker på oss och skicka in en ansökan bara sådär :).

Får se om det blir träning idag, jag är sjuk - igen!! Vad fan vill alla baskillusker mig? Jag hann nästan bli frisk, nu är jag tillbaka från ruta ett.. Vi som har en show imorgon, modevisningsshow med massa tidningar som vill intterljuva oss. Buhuu, krya på dej Vendela, får se om vi ens kan köra nu!



Kommentarer
Postat av: Joanna

På fyris? Kommsi kommsi till mammi såfall! ;)

2010-02-11 @ 14:59:22
URL: http://joannaarbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0