Reunion!!

Resturang med Jessica och Mathilde, sen mötte vi upp Ice. Vi tänkte dra en sväng förbi min kära dansvän Laura som fyllde 18 år, grattis again hun!!

Men innan vi trog dit väntade vi in Jeremy (värdens segaste mulatt, tyvärr en mkt bra vän till mig, han är mitt största fan och råkar vara från Ghana, just like moi - härmare!! Haha), och hans vänner. Bara för du avgudar mig så mkt "Jerr-jerr"!!


.                  

När vi äntligen kom fram möttes vi av en glad Laura :) Åååh vilken reunion asså! Jag blev verkligen jätte glad, för alla mina favoritgrabbar (i Stockholm) var på ett och samma ställe bokstavligen!! Massa pussar och kramar och glada ansikten!! Har verkligen saknat en del av dom (som jag inte träffar lika ofta), många av dom bodde ju i min källare hela sommaren, nu är det tomt haha, vilken sommar det var..

Aja för att återgå till ämnet så var jag lycklig igår, haha men nu har vi grejer på G, så inom kort kommer vi ses allihopa under ett och samma tak, ska bli nice.

Innan vi drog back to Rigo (vi är nu mera inneboende haha), drog vi en snabbis förbi Sture, stekarställena ni vet!! Dock är vi inga stekare, men vi hade lite ärenden att göra, shake and brake - suga cake.




Tog inga bilder på ferren heller, var helt inne i alla pussar och kramar och "hur äre snack" haha!

Kommentarer
Postat av: Jeremy

haha kärlek till dig! men tro INTE att jag kollar din blogg så du vet(; <3

2010-02-15 @ 15:37:12
Postat av: lou

Oh holy smoky va het du är i dina flätor!!!!

2010-02-16 @ 22:23:19
URL: http://rakelnordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0