Dommedagen, haha!

Okey, nu har jag äntligen fixat mitt hår - 3 år senare!! Hahaha!!

Vi hängde med Edwige och company och åt godaste maten innan vi åkte för att fira Bernie som fyllde år. Där träffade vi ett par stycken kända ansikten, hahaha "väggen" Mathilde!!



Sen var vi påväg att möta upp Binta och Ice, men nattrafiken i Stockholm är skit jobbig, tågen ändrar tid hela tiden så vi fick ju vänta i hundra år på tågfan!

Nattens festligheter slutade hemma hos Rigo strax innan soluppgången. Hahahaha vi kollade på rysare, och vi höll på att dö! Jag tycker inte den var läskig, men Mathilde och Rigo höll på att skita på sig!! Mathilde höll för ögonen och Rigo flög upp och ner i soffan, hahahaha!! Bästa. Mathilde och min "dommedagsdag" hahaha, läsken och trappan!!

Tog inga bilder från ferren eller så, men kameran slank upp påväg dit!!




Kommentarer
Postat av: jossan

NICE ASS HAIR :D le dudete

2010-02-14 @ 22:28:02
URL: http://yosefin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0