Hata astma

Omg, jag mår som en jävla kossa!! Jag kan inte andas, asså jag får kämpa för att få luft! Sjukhuset hade ingen tid, så kan inte få någon luft/medecin där heller, vad är detta? Kvävdes nästan i sömnen. Ja gottfolk, det kallas astma.

Detta hindrar mig även för att kunna göra min koreografi till Blackout som ska vara klar snart. Vi har ju massa shower som väntar, så vi har massa olika koreografier att göra..

Astman drabba även en skolshow som ska hållas i skolan på fredag. Jag, Amina & Yasmine skulle stå för dancehallen (och streeten), men jag har inte kunat närvara på repititionerna så idag bestämde jag mig för att inte vara med, kommer ju inte kunna andas, så det är ju ingen idé.. Men the show most go one som man säger, så ska skrika som en dåre under showens gång, kommer överrösta musiken, hahaha!!


Har just kommit hem från en chillis hos Hagge, there is no air, no air..

Kommentarer
Postat av: Lale

- krya på dig :)

2010-02-17 @ 23:27:20
URL: http://lales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0