Ray lavender

Sitter på en skiiit tråkig lektion, filosofi. Tänkte passa på att berätta lite snabbt om Ray Lavender inspelningen som vi var med på förra veckan. Dom hade kontaktat Blackout eftersom dom behövde dansare och gillade det vi gjortde :)

För att sammanfatta det lite snabbt: Vi spelade in två dagar i rad. Första dagen spelades det in flera dans scener som vi var med i. Vi hade en del egna scener, och dansare som Papis (en blackout), Nicky, Martha mf var också på plats!!

Efter hela inspelningen fick vi dela ut lite "vicitkort" då dom var efterfrågade, sen drog vi till Seranikonserten och dansade hela natten lång.

Dagen där på var det dax att rulla till ambassadören igen där inspelningen hölls. Så vi var med i några scener till med Ray Lavender och dom andra killarna som sjöng olika verser. Får se om min och Raý´s "high 5" kommer med hahaha.

Det är Konvic records (Akons bolag), och jag känner på mig att videon kommer bli tuuuuung, för låten är tuuuuung och jag älskar den! Dock får jag inte lägga upp något förns låten är ute, ni kommer inte bli besvikna för den är verkligen verkligen tuung!!


Vi fick en paus på kvällen runt 9, sen var vi på plats senare på klubben där de sista scenerna skulle spelas in, live. Binta och jag var bakgrundsdansare under deras konsert, och sen dansade vi med alla våra vänner, och hans fans under hela kvällen.

Hade en superkväll, ända fram tills slutet... Någon jävla fattiglapp snodde Irinas väska men alla hennes grejer, mobil, smink osv. Där i låg även Bintas kamera (med aaaaaaalla bilder från inspelningen och allt), fett psykande verkligen!! Vi hade verklgen bästaste bilderna, och "behind the sceens", allt, allt, allt.

Så än så länge har vi inga bilder, men kanske lyckas få tag i några längre fram. Om du baxaren läser detta, skicka bilderna!! Hahaha, peace.

Finns jätte mycket att skriva, men det är bara jobbigt, haha. Vi får helt enkelt vänta och se hur den blir. Som jag sa, jag är säker på ett den kommer bli tuuung!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ingen blogg så skulle verkligen uppskatta om du kan svara genom att komentera på detta inlägget elr något så att jag kan få svar.



För det första gillar dig starkt mycket känner inte dig elr så men läst din blogg väldigt länge och blev väldigt glad för din/bintas skull när jag läste om ray lavender videom. Längtar jätte mycket till videon kommer ut, vet du ungefär när man kommer kunna se den ?

2010-02-02 @ 21:15:14
Postat av: vendela

heej! Gud vad kul att man har en trogen läsare som påpekar att du är en haha :) Vad gör de intressant undrar jag? :). Tack så mkt, ja vet inte de brukar ta en månad eller så, kommer lägga upp den när den kommer ut :) ta hand om dej! Peace

2010-02-03 @ 00:33:23
URL: http://veendelaan.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Fan va grymt ;) Har sett några klipp på youtube på dig och speciellt din kompis Binta (tror hon hette så). Ni är verkligen grymma på de ni gör ;) Lycka till! Chaao.

2010-02-03 @ 02:00:45
URL: http://pocci.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0