Grattis Plutten!

And im back home now with my friend Ice. Har varit och tränat med Mathilde och vi gjorde två tuunga koreografier till helgen, då vi är bokade. Vi fick till och med tacka nej till flera jobb i helgen (dubbelbokningar), det hinns inte riktigt med. Har även varit på möte med vår maniger och snackar lite serious talk, och roliga saker som är på G nu för Blackout.

Måste även säga grattis till Mabou (Binta & Ice´s lillebror), som jag var och firade nu på kvällskvisten. Fick ju självklart se Bintas face på plats, haha vilket jag ändå skulle gjort imorgon då det bär av till Stockholm, men det är ju aldrig fel..eller?




Nu är klockan långt efter boliboompa, så vi ska sova snart har en lång dag framför mig imorgon. Vi kollade nyss på film med mina syskon, hahaha "Glitter", ett måste (en tradition) fast den är helsämst igentligen, hahaha!!

Förutom min astma och mitt aggrohumör så har jag mått någorlunda bra, har inte kunnat dansa eller anstränga mig eftersom både min kropp och mina lungor säger stop. Men nu har det blivit värre. Jag känner att halsen och huvudet börjat ta kol.. Fuck, jag pallar inte med ännu mer sjukdommar, speciellt inte eftesom helgens dansjobb är något att se fram emot.. Åååååh, skjut mig. Hej-svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0