Valentines day

Okey, alla hjärtans dag är överskattat, men jag tycker det är en kul dag, man behöver ju inte göra något om man inte vill, men för alla tutterduvor så är ju detta en extra rolig dag, om man nu pallar bry sig - vilket jag tycker man gärna får göra utan tvekan :). Från mig till er alla, en riktigt slemmig kyss!!



Jag har ju inte kunnat hänga med min tutterduva, hahahaha - jag har jobbat. Men mina gulliga elever tänkte på mig iallafall, fick ett jätte gulligt hjärta av en sötis. Kan slänga upp en bild på den senare..

Var helt sliten idag på danscenter, haha asså jag bli alltid sjuk på söndagar känns det som, jag hinner aldrig bli helt frisk innan något okännt virus trycker igen mina luftvägar på nytt!! Men vad ska man göra..?

Omg, assåååå jag visste inte om jag skulle bli glad eller ledsen idag när jag i min stress skyndade mig till danscenter för att parkera. Jag stoppar in mina sista besparingar i P-automaten, och som vanligt ger den inte mig en biljett, och ingen retur - den blåser mig med andra ord. Jag står och svär lite för mig själv då det kommer ett gamalt par som också ville betala parkeringen. Efter mycket om och men kom vi fram till att det är gratis att stå där på söndagar - och det förklarar varför jag inte får någon respons av den där jävla automaten som jag matar söndag utan resultat..Kärlek till automaten, det är ju trotts allt alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0