Avslöjandet om "Nuh linga"

Folk tror att bara för att man kan danca dancehall kan man göra allting perfekt, men det är helt fel - tro mig!!

I klippet får man se "nuh linga" steget. Dom sjunger "nuh linga" och borstar foten mot golvet och samtidigt svingar tjusigt med armarna. Hade tänkt att göra ett litet avslöjande för er...

...Jag är helt keff på nuh linga steget! Hahahaha, tro mig - I am! Nu för tiden ser det mycket bättre ut, brukar nuh linga mig i min ensamhet när jag städar eller så - det är på bättringsvägen!

Om man ska se det från den ljusa sidan, alla i videon gör "nuh linga" på olika sätt, asså dom lägger på sin egen flawor - så jag kanske kan göra den finemang om man gillar min flawor...vilket man inte borde göra haha!! Men aja!

Det är sjukt hur ett sådant lätt steg (jag tycker det är lätt, men får ändå inte till den riktigt), kan vara så jävla svårt! Haha prova själv så får ni se! :)

Kyss och smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0