Bad day...week!

Är inte på så bra humör, trött, sliten och uttråkad.

Spenderade min kväll hos Cornelia. Vi brukar kunna plugga så bra, men nu gick det åt helskotta. Jag är så trött på allt och ingen blir någonsin nöjd.. Håll ut Vendela ditt liv börjar snart på riktigt!! Finaly.

Pallar inte med något, har tappat lusten för allt. Nu vill jag bara dansa.. crumping skulle passa fint!! Men men, ska äntligen få dansa av mig imorgon. Ett starkt behov här, så jädrans trött på allt, allt, allt och alla.

Sommar tider, bästa. Min sommar var verkligen perfekt, levde glada dagar varje dag. Nu är allt bara bajs.


Okey allt är inte bajs, men denna vecka har varit det. Sugit. BDS bästaste!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0