Secret mission

I måndags åkte jag till Stockholm, mötte upp Binta och Jasmine. Binta och jag hade inte sätts på två veckor så det blev en massa pussande och kramande, och "jag har saknat dej, lalala".

Hur som hällst skulle vi iväg på "ett hemligt uppdrag" haha. Jag kan inte avslöja något, har skrivit på sektretessbelagt kontrakt, top secret. Men så fort det närmar sig (om ca 1 vecka) så kommer jag berätta allt och tell you what to do :). Men det var kul, haha!!

Dock hittade vi inte ingången så vi blev sena, vi kom exakt när det startade så han inte fixa mig, men det gick bra ändå, kommer bara se lite oparty ut haha!!



Baby B & Baby V


Mjaaaw, vilken katt!!


Strike a pose, fix the pose - walky dip haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0