Bokstavligen tv-kväll haha!

Igår var en rolig kväll! Jag, Linda och Paula åkte till Joanna och Isabell för att ha lite mysigt! Jag kunde inte sakt det bättre än Joanna; Vi kollade på taking the stage och gjorde lite stalker-mission. Kollade även igenom gamla filmer vi gjort, t.ex våran franska film vilket gjorde att jag fick kramp i magen av allt skratt! HAHAH! Den är så braaaa!

När vi skulle hem hände den hemska tv-olyckshändelsen. Jag & Paula skulle nämligen ta med sig en tv hem. Tv:en var förjävla tung men de lyckades få ut den till bilen där det vart lite krångligt. Då vi försökte få in tv:en i baksätet och inte lyckades kom Isabell och jag på den smarta iden att Paula skulle backa in med den i bilen. Detta slutade med att Paula mosades i baksätet av den tunga tv:en och inte kom loss! HAHAHA, hon bara låg där och ingen hjälpte henne eftersom vi alla skrattade så mycket. Ingen visste heller hur vi skulle flytta på tv:en utan att mosa hennes fejja! HAHAHA! Å herregud va kul det var!


Kommentarer
Postat av: hanna

hahah jag dör av skratt varje gång jag ser dom där bilderna! ah synd att jag inte såg det IRl:P

2010-01-12 @ 13:27:59
URL: http://borzsei.blogg.se/
Postat av: vendela

hahahaha jaa jag vet den är så klockreen!

2010-01-13 @ 15:16:59
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0