Svar på frågorna!

Hellu, har inte haft tid att svara på alla era frågor, därför dom kom ut lite sent haha! Om ni vill se vem som frågar vad kan ni klicka här, jag slänger bara upp fråga efter fråga.

Hur kul kommer du ha på nyår?
Superkul, vilket jag hade!! Nyårsfirandet kan ni läsa om längre ner.
Såg det i stockholm här om dagen, vågade inte gå fram men du är jätte vacker! Hur ofta är ni i Stockholm? Ska ni flytta till New York?
Haha, det är bara att komma fram, tro mig jag kommer vara med chockad än dig :). Tack så jätte mycket. Vi är i Stockholm näsan varje helg, beror på vad vi har för jobb (dansjobb) vi har, träningar eller bara festa. Men vi är där riktigt ofta, känns som om vi är där hela tiden faktist. Jaa vi ska flytta till New York. Inte exakt nu, jag ska ta student

Är du taggad inför EM i dancehallqueen? Du kommer äga, du är verkligen super skön! Blackout kommer komma långt om ni fortsätter! Lycka till!!!!

Njaa, ska jag vara ärlig så känns det lite stressigt eftersom jag tar studenten en vecka efter, så vet att jag kommer ha fullt upp då + att fram till dess är det en massa saker som händer, så det kommer bli en sista minuten grej, i promise. Önskar jag hade mer tid att ladda upp för, men det är som det är så det är bara att gilla läget. Men jag kommer göra mitt bästa, sen blir man säkert mer taggad när det närmar sig J Tack så mycket, det är alltid kul att få feedback. Blackout is the shiiet haha, taack!!


hej vendela älskar din blogg!! jag undrar hur många du har haft sex med? jag har själv fått ett rykte att jag ligger runt:( jag har bara haft sex med 15 st, tycker du att det är slampit? och vart tycker du att gränsen går? du är verkligen en bra förebild, hoppas jag får chansen att träffa dig <3

Hej Sara. Kul att du gillar bloggen, och frågan du ställde är exakt en sådan fråga som jag aldrig skulle svara på på denna lilla blogg, det är för privat och jag hoppas och tror att de flesta förstår och respekterar det ;).

 

Jag tycker inte det spelar roll hur många man hoppar runt emellan bara man står för det och inte mår dåligt av det. Går man in för att ”ha kul” så får man stå för konsekvenserna och tänka ett steg längre innan man gör något dumt, men jag har inget emot de som gör det ”med stil” som sakt, då kanske man får stå ut med att få ett rykte (vilket man bör tänka på innan). Sen borde man ju inte syssla med sånt i för tidig ålder heller. Finns ingen spec gräns, men samma sak gäller där det val man gör är det liv man får. Har man däremot ett förhållande så är jag helt emot det, gillar inte otrohet.

 

Tack, ni anar inte hur kul det är att höra dessa förebildskomplimanger J Vem vet kanske vi ses en dag ;)

 

Heey,du har jätte skön stil, undrar vart du handlar och var din insperation kommer ifrån? du är så skööööön på att dansa verkligen!!

Hey! Tack så mycket, kul att du gillar den. Jag handlar på lite olika affärer faktiskt, man hittar oftast det snyggaste kläderna när man inte letar efter något speciellt, enligt mig i alla fall. Inspirationskällan kommer nog beroende på humör och shit tror jag haha, är inte så insatt i ”modevärlden”. Tack så mycket, i just do what i like to do!


hej, måste bara säga att du är min förebild! Jag diggar dig på alla sätt och vis, och jag tycker du verkar vara helt underbar! Min fråga är, hur skulle du beskriva din blogg? Tycker du det är kul att blogga och vilka bloggar läser du? Jag älskar din blogg, ´skulle vilja se lite mer dansvideos på dej! Puss

 Hej, haha tack så mycket, jaa lite underbar kanske jag är ändå haha *sitter och ler för mig själv*. Hmm.. Min blogg skulle jag nog beskriva som personlig, humoristisk och glad. Dock skulle jag personligen inte tycka att den var rolig att läsa om jag inte kände mig. Det står ju ganska mycket om vad jag gör och vilka jag träffat, folk som inte känner mig måste ju tycka att det är förvirrande och ointressant. Folk som känner mig brukar påpeka och skratta åt det jag skriver eftersom de känner mig och kan sätta sig in i det jag skriver och alla händelser.

 

Det är kul att blogga ibland, även om jag tycker det är lite smått töntigt att blogga. Men tycker däremot att det är super tråkigt att läsa bloggar. Brukar titta förbi mina närmaste vänners bloggar, annars är jag inte så inne i bloggvärden.

 

Kul att du gillar den, ska försöka bli bättre på det där med dansvideos!

 

Hej, vart undervisar du och i vilka stilar? Vill ta klasser för dig!!!!

 Hej jag undervisar på 4 olika ställen, men Studio 018 eller Uppsala danscenter skulle jag tipsa om J Stilarna är Hiphop/Street/Dancehall beroende på vart du väljer att gå.

 

 

Vad ska du göra efter studenten? Resa, plugga, jobba? Hoppas du inte lägger av med dansen iallafall =) kram

Hmm, en massa saker haha. Men planerna är att resa till Ghana direkt efter, och förmodligen USA eller Jamaica i slutet av sommaren. Sen blire en massa dans och fest under sommaren för att inte tala om Reggaefestivalen osv. Sen ska jag jobba massa, massa, massa och sedan drar vi till USA och sen får vi se om/när vi kommer tillbaka. Den dagen jag känner för att börja plugga igen så blir det nog en psykologlinje/advokatlinje eller något liknande. Sen driver jag ju mitt företag tsm med Binta också.

 

Hur kmr 2010 se ut för dig? Bless&Love.

Ungefär som över, studenten, utomlandsresor, jobb och Blackout!


Hur var du när du var yngre? Du verkar inte ha varit så 14-is eller har jag fel? När började du sminka dig och hur var dina högstadiebetyg?

När jag var yngre var jag ungefär som nu, men lite kaxigare mot äldre och hade alltid ledarrollen, men jag var inte taskig på något sätt, jag var väll rolig och underhållande som nu haha!!

 

Nej jag var verkligen inte fjortis hatar hatar hatar!! Det ända jag var var väll att jag kanske trodde jag var cool, hahaha men det var jag ju!! Haha nej skj, men fjortis var jag verkligen inte!! Började inte sminka mig förns typ 9:an, då använde jag lite mascara, men det var väldigt sällan. Använder fortfarande inte så mycket smink, jag sover hellre längre på morgonen än att kliva upp för att sminka mig.

 

Mina högstadiebetyg var faktiskt bra, hade bara två G. Typ franska och matte, resten av betygen betog av VG:n och MVG:n. Tro inte att jag var en ”pluggis” för det, det var jag verkligen inte, jag hade bara flyt! Haha.

  

hej, jag ska ta körkort snart, så jag undrar vad som är bäst. Ska man ta intensivkurs som du gjorde eller ta körlektioner? För och nackdelar med allt? Hur känns det att ha körkort och vara så ung när du tog det? Jag är 21, starkt att du tog det snabbt!

Hej, jag föredrog intensivkurs eftersom jag aldrig kört en bil tidigare, och ville ta de under sommaren eftersom jag inte har tid att övningsköra på ”terminerna”. Därför var det praktist för mig, fick lära mig allt från grunden och tog typ 2-4 lektioner om dagen, så det gick fort fram. Åkte även till norrland för att inte blir störd av min omgivning. Tyckte det var superbra. Dock är det väldigt dyrt, men det beror på hur många lektioner man behöver. Har du kört mycket är det kanske onödigt att ta en intensivkurs på flera veckor, kanske om man kan ta en kortare period. Körlektioner är typ samma sak men då är det ofta utspritt över en period så man kan ha glömt vad man gjorde sist.. Men allt beror som sakt på hur mycket du kört och hur mycket pengar du är beredd på att betala.

 

Jaa, kändes jävligt bra att ta de inom en månad innan jag fyllde år, det är rena friheten. Lycka till!!


Vill du göra lumpen?

Ja och Nej. Skulle vara jävligt coolt och kämpigt, men jag har astma så skulle inte ens komma in. Men det skulle vara en stor upplevelse. Dock hatar jag att tälta och skulle aldrig klara av att bo ute i skogen och äta kottar och blåbär.

 

hej vendelaaa! ville först säga att du e en riktig förebild och hoppas duu inte lägger av me dansen!! kan du lägga ut nån dansvideo me digsjälv? kmr du syssla me dans i framtiden??

Hej, super tack verkligen, vet inte vad jag gör för att inspirera på det sättet men aja haha J  Jag kommer inte lägga ner dansen på ett bra tag och den dagen jag slutar ”satsa” kommer det nog alltid vara ett intresse när musiken går igång.

 

Vad är Binta för dig?

 Bästa vän, familj, kollega, danspartner mm, om det var så du menade?

 

Diggar din blogg!
min fråga är hur länge har du dansat ? har alltid velat dansa dancehall men vet du om det finns i stockholm ?
bästa bloggen.

Hey, tack så mycket, vad är det som får folk att digga den undrar jag faktiskt :P Jag har dansat i grupp sen två år tillbaka, innan dess har jag flummat runt på lite klasser sen jag var 12 typ, men det var ju inte seriöst  J  Jaa det finns dancehall i Stockholm och jag tycker du ska gå för Binta om du gillar det Blackout gör, alltså vår typ av dancehall. Hon har klasser i Stockholm!

 

Skulle du kunna tänkta dig att sjunga i gospelkör? Du skulle kunna blanda dans med sång eller något :P Du är bäst på att dansa, love it!!

 Hahaha aah älskar ”Happy day”, men gospel passar inte i Sverige och jag känner inte att jag är så troende att jag ska stå och sjunga i kyrkan. Men jag älskar gospelkörer med fart i och om jag hade växt upp med gospelkörer och sånt hade jag lätt sjungit i en J Min pappa var gospelgosse en gång i tiden tror jag hahaha!! Taaack!!

 

Ditt hår är så häftigt! Hur gör du för att hålla lockarna så fina!?

Tack så mycket, jag gör ingenting, vaknar bara! Vet inte riktigt vilken bild du sätt, men har alltid min morgonfrilla haha! Men det finns ju produkter man kan köpa som får lockarna fina, dock har jag inte spenderat en krona på hårprodukter, kanske dags att göra det snart haha!


Visst är du yngst i Blackout? Vad är för och nackdelen med det? Ni är så hiiiiimla bra!! Fortsätt så och gör Uppsala folket stolta

Jaa jag är yngst, Binta & Mathilde är 89:or jag är 91:a. Kan inte komma på någon nackdel, vi gör ju allt tillsammans det är inte så att jag blir utanför för att jag är yngst. Eller joo frässten jag är mobboffret hahaha men det handlar bara om kärleken dom har för mig haha. Fördelen med att vara yngst är att jag hela tiden är två år före. Jag har gjort lika mycket som dom fast två år i förskott J Det är nice! Tack, we will make Uppsala proud-er! Haha


vart lärde du dig dans nånstans och hur gammal var du :) tung blogg.

Har alltid dansat hemma sen jag var liten, så har lärt mig det mästa själv. Sen utvecklas man ju via klasser och så, men det mästa är från mig själv eller då vi i Blackout "byter egenskaper".


var dt inte du som dansa på ung08 med två andra tjejer, kommer inte ihåg dansgruppens namn men dom var grovt sköna:) Just de, Blackout var det visst!

Joo, vi dansade där :) Tack tack, grabbarna var också med på den showen. ;)

 hejj :) är det bara på söndagar du har dina danskurser på uppsaladc ? kram
Jaa, har inte tid på vardagar än så länge, men efter sommaren kanske det ser annorlunda ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0