Flippfriday

Jag ska inleda detta med att säga HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA vilken fredagskväll!!

Mathilde, Mona, Mimmi, Malika och jag åkte till Stockholm, otippat eller? Men denna gång var det inte för att vi hade dansjobb på något evengenmang eller så, inte heller för att klubba, utan för att träffa grabbarna!

Vi åkte först till Monas kompisar och hinkade, haha värdens underhållning! Efter 12 slaget någon gång rörde i oss mot grabbarna, och vi alla var helt hinkade (=drunk). Vi hade hela våran vagn i tunnelbanan för oss själva, vilket var tur för vi herjade överdirivet mycket hahahaha herre gud, helt kanoners!!

När vi kom fram efter en g.a.l.e.t. rolig resa mötte vi mina bästisar Helio, Joe och company haha aaaaw!! Här festade, chilla och dansade vi till morgonkvisten! Hade verkligen jätte nice, diggar hela bunten dom är så sköna och omtänksamma mot oss uppsalabor haha! Detta är allt jag avslöjar, för övrigt kan jag bara säga såhär "det som händer i S-town stannar i S-town" hahaha herre gud, taxi taxi.

Detta lägger vi på minnet, kommer nog inte glömma på ett tag :)

Bjuder bara på denna bild, rästen är HEMLIGA och bör förvaras inlåst!! Malika goes crazy affrofixer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0