Klassens brudar!

Har just kommit hem från en supermysig dejt med tjejerna i min klass! Josefin bjöd på te, scones och muffins – underbart! Alla hade så mycket att berätta, så innan vi hamnade framför tven så satt vi ett bra tag och diskuterade, skrattade och var helt inne i allas samtal! Trotts att vi alla är så olika och träffas för sällan på fritiden (tur att vi ses varje dag i skolan), så har vi för jävla kul när vi väl ses.

 

Det blev twighlight i alla fall vilket jag tyckte var en magnifik idee – nu fick jag mig en flashback på vad som har hänt, har ju glömt alltihop. Kan ju vara bra att minnas vad den handlar om när jag (jaa vet tre år senare) ska se tvåan! Eftersom jag och Sofia hade det så kul under filmens gång så bestämde vi att gå och se den nästa vecka, fast hon har sätt den – hon är förtuttad i, jaa ni vet nog vem – hon är en i mängden!

 

Tack för en mycket trevlig kväll tjejer – MVG +!! Här har vi 3 av hetingarna!


Kommentarer
Postat av: -

hejj :)



är det bara på söndagar du har dina danskurser på uppsaladc ?



kram

2010-01-04 @ 15:09:43
Postat av: vendela

Jaa till en början, går ju i skolan så har mkt för mig på vardagarna :)

2010-01-13 @ 15:25:50
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0