As kalas!

Gårdagen var nice och nu vet jag varför jag aldrig har klackar!! Varför plåga fötterna och halta omkring när man kan dansa utan pain hela natten lång i sköna sneakers (eller stövlar utan klack)! Vem går och spanar in ens fötter lixom + att det är många som överhuvudtaget inte kan gå i klack, det är inte okey.

Hur som haver så åkte jag ju till Jasmin, fixade oss och drog ner till "Kalas". Buffeen var dunder!! Skit good verkligen, trodde den skulle vara lite smått B, men det var high clas.



Jag störde mig otroligt mycket på ett gäng tjejer som var "underhållare". Dom hade ingen taktkänsla och deras moves var inte värt 5 öre! Asså jag har absolut inget emot folk som inte kan dansa och som bjuder på dig själva, det är respekt, men dom stod och kråmade sig och tyckte dom var snyggast i värden i deras korta rosa shorts. Asså jag ville spy, jag tyckte så synd om dom, snacka om att skämma ut sig. Men jaja, hoppas dom fick betalt för det iallafall, hahahaha!!



Klockan 12 rullade vi vidare till BJ. Tråkigt att vakterna där är så jävla korkade, dom är typ polis-wanna B´s. Dom har verkligen noll respekt, så Jasmin blev utkastad på än gång för att hon påpekade den dåliga ordningen i garderoben.



Festade vidare hela kvällen träffade som sakt halva Uppsala, bokstavligen. Men det var nice faktist :)

Selma och jag röjde sista timmen sen drog vi hem till henne, mös och pratade fram till klockan halv 6 på morgonen *Saay whaat??*, sen deckade vi båda fint på två röda sekunder. Lovely.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart lärde du dig dans nånstans och hur gammal var du :) tung blogg.

2010-01-07 @ 22:25:40
Postat av: Anonym

tuuuuuuuuuuuuuung blogg :) lägg upp alla bilder från nyår

2010-01-08 @ 11:42:55
Postat av: hazal

var dt inte du som dansa på ung08 med två andra tjejer, kommer inte ihåg dansgruppens namn men dom var grovt sköna:)

2010-01-08 @ 17:32:27
URL: http://fabiofonzie.blogg.se/
Postat av: hazal

ojuste blackout hette ni visst:)?

2010-01-08 @ 17:36:03
URL: http://fabiofonzie.blogg.se/
Postat av: hazal

ojuste blackout hette ni visst:)?

2010-01-08 @ 17:36:45
URL: http://fabiofonzie.blogg.se/
Postat av: vendela

Svarar på allt i frågestunden :)

2010-01-13 @ 15:28:13
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0