Adjöken Binta!

Vi säger hej så länge, Binta tänker *omg jag kommer sakna Vendela hur ska jag överleva* Jag tänker *Hallelulia fridom hoppas hon missar flyget tillbaka*. Haha nej då, men nästan så!


Jag har varit och ätit middag med Binta och hennes familja, eftersom hon lämnar landet (igen) imorgon. Fet t jobbig tjej, hon bara tror att hon kan komma och gå hur som hällst, packa upp och packa i nytt, medans jag är kvar i mitt fosterland haha!!


Anyway, det var trevlans och som vanligt spårat haha – som vi alla vet, jag är alltid mobboffret. Men det är lugnt jag är van.


Have a nice trip biiiatch hoppas du spenderar mina pengar bra och bättrar  på brännan (vilket jag också borde göra, är fan blekare än någonsin).




 Schemat inför företaget Studio 018 kommer upp snart, vi fixade det nämligen idag. Öppet hus kommer det också vara förståss, och den blir i slutet av januari, more info will come.

 


Kommentarer
Postat av: Baby T

SVIKARE, svikare, SVIKARE, svikare, SVIKARE



2010-01-08 @ 22:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0