Flätfriffa?

Jag har ju fortfarande inte gjort något åt mitt hår!! Ni gav mig jättefina tips för ett tag sen om vad jag skulle göra med mitt stackars krull!! Det var allt från klippa kort, fräga och fläta!

Fläta har jag funderat på länge eftersom jag gillar flätor och det skyddar håret (medans det växer), vilket är bra! Jag skjuter ju upp dessa förbaskade flätor hela tiden, jag finner aldrig tid att sitta alla dessa timmar man är tvungen att sitta.. Men anyway jag bestämde mig för flätor i slutet av november/början av december, och vad han hänt? Vad jag kan se har jag fortfarande min buske på huvudet!!

Nu är ju frågan hur jag ska fläta (har planerat att göra det nästa vecka, får se om det bli av). Tanken var att jag skulle fläta upp allt i en bulle på huvudet, meeeeen gambianen Binta gjorde det, så då funderade jag på något annat, typ vanliga hederliga rasta, men de känns tråkigt... Va kan man mer göra, fläta lines på huvdet och sen låta flätorna hänga ner? Nej, har haft det med... What to do?



Hittade ingen annan bild men flätor på datan...



Kommentarer
Postat av: Isabella

Tycker du ska göra en Rihanna!!!

2010-01-23 @ 20:18:13
Postat av: Assis

sv: vill nog till göteborg men det är fortfarande ganska så osäkert vart jag tar vägen.. vill inte komma för långt bort från mina föräldrar så stockholm hade nog blivit för långt! sj då? :)

2010-01-24 @ 12:53:11
URL: http://madebyassi.blogg.se/
Postat av: Henrik

Använda min trimmer?

2010-01-24 @ 13:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0