Fredag hela veckan

Fredag, äntligen!! Eller jag ska inte klaga, har varit som helg för mig hela veckan!! Haha. Kom hem från Stockholm igår morgon (kl 8 på morgonen eftersom jag hade prov i skolan), och hade inte sovit eftersom vi festade med Ray Lavender och hans crew, vårt crew och våra vänner (som sakt, ska berätta mer om det sen).

Så från att ha varit borta sen måndag morgon, till torsdag morgon - åker jag igen så fort denna ruttna lektion är slut!! Kriii, tick tack.

Händer lite grejer ikväll, på lördag har vi blivit bokade (tv&radio kmr vara på plats). Dock kan jag inte vara med just denna lördag, men tjejerna kommer klara det galant, och det kommer bli tuuungt!! Blackout is on, varje helg nya bokningar, hinner fan inte ens andas - men det är så det ska vara!!

Ha det fint under helgen, berättar om Ray Lavender dagarna efter helgen ;) Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0