Sliten hos Super H

När vi kommit fram dit vi skulle efter videoinspelningen vare dags för ferre. Jag var så jävla trött, men istället för att decka blev jag övertrött och dansade och dansade. När jag satte mig för att lugna ner mig och vara social puttade och tjatade alla på mig (och Mathilde) att hoppa upp igen, så fick dom en gratis liten workshop av mig också (kl 6 på morgonen lixom haha). Här blev det som sakt inte så mycket sovande heller (räknar ni hur många timmar jag har varit vaken?).

Klockan 2 på dagen befann jag mig hos min käre morbror super H! Han är snilleblixt så han fick äran att hjälpa mig med matten. Jag lärde mig faktist mycket, men jag var så himla trött så jag satt och nickade och ville verkligen sova!!


Morbror super H beställde thaimat som vi åt, mumms! Älskar thai och kinamat! Smakade även grön chili? Har aldrig hört talas om tidigare, och starkt var det med! Men  jag gillar´t!

Innan jag åkte hem till U-town igen åkte jag förbi Mathildes syster och var där ett tag. Sen blev det en dubbeldäckare hem till min efterlängtade säääääng!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0