It´s Serani!!

På kvällen efter inspelningen av Ray Lavendelrs musikvideo (som jag kommer berätta mer om senare, för det var dunder), drog vi till Göta källare för att kolla på Serani!! Hahahaha, klart vi är på plats no matter what??

Av en slump hamnade vi längst fram (vi skulle bara hälsa på några kompisar vid scenen, vipps så började showen), och jag stod typ 2 dm från Serani eftersom han stod mitt framför mig och grinda sig igenom hela konserten hahahaha, alla tjejer var galna och sträckte sig efter han, man jag stod där och tänkte "om det var chris brown skulle jag graba", hahaha men orka "tutcha" en kändis, jag njöt av konserten, hoppade, sjöng och dansade! Så ska det vara på en konsert.

Han ville ha upp en tjej och göra daggarin med, Mathilde kasta upp mig på scenen hahahaha, neej orka bli pökobjekt på scenen hahahahaha, så en tjej bredvid mig hoppade upp och blev mosad hahaha, stackarn! Men hon verkade inte skämmas fast hela henne rumpa syndes och hennes saker flög ut över hela scenen, vissa dör för serani, men inte jag - diggar bara ett fåtal låtar.

Ni som inte var där missade något iallfall, vi fick massa nya dansjobb på plats, och vi flippade med de krafter vi hade kvar efter en lååång inspelningsdag men starka varma lampor och omtagningar. Skön musik under hela kvällen, och inga jobbiga klänginga människor, respect.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0