Kalasigt!

Självklart skulle vi fira Sofias 19 års dag (fan vad alla börjar bli gamla), så Mathilda hämtade mig sen åt vi en mummsig middag för två innan vi åkte till Cornelia för att förfesta. Dock blev det en nykter kväll för mig, hade fått i mig en tillräckligt mängd alkohol på fredagen + att jag inte ville åka buss hem men massa fula människor, så jag tog bilen istället.

Väl framme hos Cornelia hängde vi ett tag innan det var dags att rulla mot Kalas. Sofia var jättehet (som alltid men, ännu hetare haha), och vi gick in lite V.I.P haha, sen raka vägen ut på dansgolvet. Träffade självklart massa vänner som man inte sätt på ett tag, och en massa männsikor man absolut inte pallar se - hahaha.

Mina vänner blev en aning på lyset så vid halv 2 snåret hittade jag Hani som gör lumpen nu, så träffar inte han så ofta, så vi växlade ord rästen av kvällen. Vi umgicks mkt förut så det blev som back in the days!!

As kalas, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0