Kompis det går bra!

Är så himla glad, ni anar inte vilka erbjudanden som ramlade in idag. Mitt i träningen fick jag ett samtal av min hemliga agent "J", som berättade dessa nyheter som självklart gäller Blackout!! Det är tuungt!!

Kan avslöja det någon gång under nästa vecka, haha var bara tvungen att göra er nyfikna. Fick ett annat erbjudande som också rullat in idag, men det får vänta några månader :) Det går bra nu kompis!



Hahaha, slutet vart lite knas men whatta?? Tredje gången gillt säger man ju!


Kommentarer
Postat av: Assis

sv: ja fett synd. men tar studenten i år så ska dra härifrån så fort jag kan!



damn vad du shakar bra (Y)!

2010-01-22 @ 14:00:14
URL: http://madebyassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0