Lill lördag på ingång

Heey, nu är det slut på mysandet, ikväll ska jag dansa!!

Ska ta mitt pick och pack, åka limon men min privatchaffis till Jasmin där vi ska härja med Mathilda. Sen ska vi till "Kalas" (en klubb) och äta buffe tillsammans med de andra V.I.P gästerna. Bingo Rimer kommer också, enligt ryktena - men vem fan bryr sig? Haha.

Vi ska sedan vidare till BJ och party all night long med Cornelia och company. Halva Uppsala kommer vara där ikväll, det är spec evengemang. Var skit länge sen jag var ute i Uppsala, är ju i Stockholm varje helg annars så det ska bli kul att träffa alla Uppsala (okey verkligen inte alla men..) människor :) C yaa peple!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0