Mary Kay

Gud vad man borde  skämma bort sig oftare med masage,pealing och ansikstsprodukter! Igår följde jag med Hagge och några tjejer från hennes klass till en utprovning av ansiktsprodukter.

Vi satt runt ett stort bord, sen hade vi alla ett litet sätt med speglar, handukar mm framför oss. Sen satt en instruktör framför oss och berättade om allt från hand/fot vård (alltså olika pealing krämer, före och efterfuktande krämer osv) till läpp, ögon, foundation och ansiktsvård. Så jääävla skönt!!

Jag har inte tänkte på att ansiktet, och kroppen över huvud taget behöver detta! Man kände sig verkligen som en ny människa!! Blev helt kär i produkterna som för övrigt är mina inom kort!! Haha.

Det fanns även produkter för folk med hudproblem, fettig, torr, finnig osv. Som tur var har jag inga sånna problem alls, men hon sa att om man inte håller på med dessa behandligar nu (då man har fin hy), så är det viktigt att man gör det eftrsom det kan komma när man blir äldre.

Efter en trevlig kväll där så pratade instruktören med mig och frågade om jag ville "jobba" för dem. Och jag sa ja! Kan berätta om vad jag ska göra någon annan gång, men det är nice. Hagge och jag ska på sminkvård snart också, det ska bli nice!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0