Mys i mängder!!

Shajt vad jag myser hela tiden!! Vad är det med mig? Jag njuter verkligen av mitt lov, mitt sista jullov :) Jag har verkligen vilat ut, och det är så jääääävla skönt - ni anar inte!

Jag sover lääänge, chillar med familjen och på kvällarna passar jag på att träffa "olika kompisgäng" som jag inte har tid att träffa annars :(, men det blir extra kryddigt att träffas nu och prata om allt skvaller man missat under tidens gång!!

Men man ska absolut inte klaga, jag älskar när mina vänner och jag är instängda i ett mysigt rum och bara umgås, eller tittar på en film. För övrigt finns det ingen bättre medecin än att mysa o-ensam när man är lite smått krasslig och inte pallar vara ute på stan eller festa.

Igår kväll var jag bara med min syster hela kvällen. Jag vaknade typ 4 på eftermiddagen, orkade inte göra ett piss så degade framför tven och när Paula kom hem från jobbet invigde vi min nya tv (tack Arbil´s :)) och kollade på tv fram tills 5 på morgonen!

Mitt bord var bombat med ljus, alla slags ljus, damiga som nya!! Jag samlade på ljus när jag var liten så jag hade en del. Rökelserna var också plats, sen snackade vi ju en del "syskonsnack" också. Mys, mys, mys!!

............................
Mera mys blir det ikväll, jag ska träffa Cornelia och Anna strax. Vi ska mysa idag och rida imorgon! Haha herre gud, jag vet inte om jag kommer överleva - nära döden upplevelse sist jag red!! Omg, ska kanske bjuda på ett filmklipp imorgon då ;) Men men, have a nice day and night cuse I will! Peace!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg du har!

2010-01-07 @ 11:26:22
URL: http://hgustafssons.blogg.se/
Postat av: vendela

tack så mkt :)

2010-01-13 @ 15:26:18
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0