Nudist Vendela informerar

Då har man spenderat sin sista lediga söndag hemma med Ice och Hagge (dåligt val kanske men, hahaha). Nej men en riktig degar dag har det varit och det behöver jag!! Hahahaha, har varit på lite spårat humör idag, så skrämde iväg Hagge mot kvällskvisten, får se om Ice får mardrömmar nu haha!!

Har flätat ut Ice´s flätor så hon har fetaste affrot hahaha, hon fick värsta blicken av min bror som själv har affo, men Ice´s var 3 gånger större hahaha!!

Imorgon när Ice och jag vaknar bär det av till Stockholm (Yes, ingen skola på tre dagar), eftersom jag har fullt med dansprojekt och inspelningar som ska göras!! Kommer komma hem på torsdag och göra ett prov i skolan, sen ska jag tillbaka till Stockholm igen. Ska försöka passa på att träffa några vänner också, men det är tveksamt om det finns någon tid till det. Artisten kommer ända från USA, så det ska bli riktigt nice. 

Ska träffa Binta också, hahahaha den där Binta asså, Papegojja vaaa?? Hämden är ljuv! Äntligen en återförening av Blackout, future is here!! Peace out. Blackout.


Kommentarer
Postat av: :d

BOWDOWN KMR OXÅ IKV:D haha vem kmr vinna ikv? BLAAACKOUT OR BOWDOWN?

2010-01-25 @ 12:41:47
Postat av: Binta

Nämen va fan då, hahha någon ger inte upp, ni vill verkligen ha uppmärksamhet. Har ni kommenterat här med! Ni går ju verkligen in på alla våra bloggar och försöker synas, men smart e jag som inte publicerar ett shiet från er i min blogg. Och vet ni varför? jo för att jag inte bryr mig ett shiet. om ja tävlar mot dej eller ej, om du vinner tio miljoner tävlingar eller ej så bryr jag mig verkligen verkligen inte mig om er. Tror inte ni riktigt förstår hur Ointressanta ni e för mig, ni är som vilka andra dansare som helst, en i mängden.



Men tack för att ni bryr er så mycket om mig, mitt liv o min dansgrupp och glöm inte att fortsätta läsa min blogg =D vi ses säkert på serani, men inte i tävlingen BLESS!!

2010-01-26 @ 02:25:35
URL: http://tonarsdotter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0