Nyårsafton

Hej, hoppas er nyår var lika underbar som min! Jag had verkigen en kanon nyår, bra start på ett färskt och spännande år! Orkar dock inte skriva allt så drar en snabb resume.

Det började med middag tillsammans med ca 20 pers, vi åt, fippade, dansade och skrattade. Skit trevligt och alla var as trevliga och glada hela tiden!
























Vid 12 slaget blev det taxi till rissne (vi gjorde nog taxichaffisens kväll, haha fett skön), där vi alla höll på att bli sprängda i luften av alla fyverkerierna! Jag sprang in i en tunnelbana för att ta skydd, men exakt när jag ska dyka in i den så ser jag att det liggen ett fyverkeri redo att sprängas där inne, så jag kastar mig över Sap, sen sa det BOM!!! På 12-slaget var jag lycklig som en lärka! Allt var perfekt.





Vi drog vidare till Luis där hans mamma fyllde år så det blev lite skaka rumpa och mer dricka innan vi drog till Jessica och company och festade vidare. Kvällen fortsatte...

Klockan halv 9 åt vi glass och somande hela bunten, happy new fucking year!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0