Öppet hus på DC

Nu är jag tillbaka till verkligheten, har börjat jobba igen.

Mina barnklasser gick bra, började även undevisa på danscenter idag på öppet hus.

Mina klasser var nästan fulla, innan jag ens hade haft öppethus, tror dom blev helt fulla efter. Det gick bra, förutom att jag var superförkyld+astman så det var jobbigt. Huvudverken kom och jag var jätter trött, hade inte ätit något heller, no time.

Men som sakt det gick helt okey. Det kom även killar till min klass, fett kul!! Dock hade jag förberätt just den dansen att den skulle vara lite tjejig, men mycket wines och shake (som tjejern brukar tycka om när man inte dansat så mycket, när man inte har en bred uppfattning om dansen), men när jag såg att killar droppa in, så improviserade jag fram en dans istället, så det skulle bli roligare för dem, vilket jag tror dom hade :)




Buhu, tycker synd om mej, jag orkar inte bli sjuk. Har legat i badet ett bra tag för att bränna iväg mina basilusker. Det var så varmt så att ljushållaren på badkaret sprack! Hoppas basillerna också spricker... Peace.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad händer om man inte har betalat in för än det datumet som man skulle betalat in innan ?

2010-02-02 @ 17:40:17
Postat av: vendela

Ingen aning, antar att du får påminnelser eller ngt :P

2010-02-03 @ 00:34:45
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0