Personalfest & Kick off

Började med ett möte där alla fick presentera sig för oss nykomlingar som ska undervisa på danscenter, sen gick vi igenom terminsplaneringen och skrev kontrakt osv. Vi gjorde ävden en kort koreografi till danscenters låt (en låt som representerar danscenter eller vad man ska säga).

Sen gick vi till en resturang i dörren intill och åt supergod lyxmat. Här bekantade jag mig med många nya ansikten. Vissa av instruktörerna har ju varit mina tränare när jag varit yngre, så det känns sjukt att jobba med dom nu i sån tidig ålder.

Efteråt gick vi alla tillbaka till danssalen och dansade någon latinlekdans, sällskapsdans kommer dock inte ihåg vad den hette "picatcha" eller något kanske? Det var skit kul. Provade på riktig salsa också, det var ju inte svårt och det var faktist rätt kul! Kan ha berott på att jag fick dansa med någon som faktist kunde så jag flöt mäst med i svängarna, smidigt och fint haha!!

Sen började vi med charader- killarna mot tjejerna!! Hahahahahaha det var super kuul för alla var helt galna och helt inne i vad personen försökte göra (skit konstiga grejer som "dalahästen är en svensk symbol" osv). Hade inte tänkt mig att serriösa lärare kunde vara så sköna!! Hahaha.

Vidare mot BJ sen där man bara kunde komma in om man stog på listan, eftersom det var ett spec evengemang just denna kväll. Victora secret show, så en massa modeller catwalkade sig i underkläder och en stackare ramlade och tappade sina vingar hahahahahaha.

Sen flippade vi hela bunten hela kvällen lång, alla med allas olika dansstilar - helnice!!

Ser verkligen fram emot att jobba med denna sköna personal. Peace!




Bara ett par av alla 34 instrukörer, nu kör vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0