Personalfest på ingång!

Ska bli fett kul på lördag då jag ska på min första personalfest! Det roliga är att jag inte ens börjat jobba än! Dom kommer ångra att dom anställt mig efter den där festen!! Haha, nej då skoja! Men det ska bli fett kul faktist plus att jag får lära känna alla andra lärarna på Uppsala danscenter.

Såg att min ena kurs nästan är full - redan! Jag har inte ens haft öppet hus haha, men det ser ju lovande ut! Ser faktist fram emot att jobba lite nu, måste bara tanka på ipoden med ny flashig dancehall (och annat). Har du någon skön låt, let me know :)

Ska nog ta lite klasser då och då om jag hinner, det var så länge sen - saknar verkligen dessa tider!



Mina bästa, älskade dancehallqueens!!


Kommentarer
Postat av: Assis

damn vad jag vill börja dansa när jag läser din blogg!! finns tyärr inget sånt i staden jag bor :S

2010-01-20 @ 21:32:59
URL: http://madebyassi.blogg.se/
Postat av: Big Faaaan ;)

Ska du vara med och tävla i dancehall Queen på It's it's it's Serani's konsert? :D



Snälla gör det, jag lovar du kommer vinna eller jag hoppas alla fall att du gör det och jag vet att du kommer göra det ;)

2010-01-21 @ 10:33:04
Postat av: vendela

Big faan: Heej, har falktist inte bestämmt mig än, skulle vara kul men vette fan om ja pallar, vill ju roa mig hela kvällen och njuta av serani men tävlar man blir man inte lika avslappnad :) Kan herja på golvet ändå utan tävling hahaha!



Taack så mkt :) Men det finns andra talangfulla människor som kanske är mer på hugget just nu än vad jag är, jag har som sakt mitt års titel och har EM att tänka på inte sånna mindre tävlingar :) MEN TUSEN TACK :) :)

2010-01-22 @ 15:26:42
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0