Sesongs start

Omg vilken underbar dag jag har haft, nu är jag på bra humör igen!!

Årets första dansträning!! Wiiie det var super! Dansade med Mathilde, och jag kände hur tomt det varit utan dansen, vi har ju haft "julpaus" även om vi haft lite shower ändå, men paus med sjävla tränandet. Shit var man är i oform helt plötsligt, allt var ju jobbigt haha, kommer ha fetaste träningsvärken imorgon!!

Lovely to bee back, verkligen!! Jag mår så bra av dans! Vi hade verkligen dunder, fattar inte ens att man kan sakna en danssal så mycket och känna en sånn härlig känsla när man träder in i den och bara känner lycka.

Anyway ska inte låta er lida av mitt poetsnack haha peace from the peacemaker!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0