Skämmig brud

Omg jag är största nörden! Jag måste börja med att göra er besvikna, jag har ingen film att bjuda på. Jag red aldrig, jag sov inte heller kvar hos Cornelia som planerat... Jag är lite patetisk.

Vi hade supermysigt och satt och pratade från 9-1 oavbrutet, seeen kom vi in på Taylor i "taking the stage", en tv serie som handlar om ett gäng talangmänniskor (dansare, sångare mm) på en skola osv blablabla (SKITBRA BTW).

Jag babblade på om han om hur het han var och allt, då ville Cornelia självklart veta vem det var, så jag visade ett avsnitt, sesongens första (jag har inte följt sesongen, lyckas kolla på något avsnitt då och då). Från att "bara" kolla på ett avsnitt, kollade vi på fler och fler!! Han är ju så jävla het!!


Man blir inte bara kär i hans kattiga utseende, hans personlighet asså ääät mig!!!

Klockan 3 märkte jag att Cornelia var sömnfärdig, medans jag själv var pigg som en lärka och gärna kollade på några fler avsnitt. Så mobbad som jag är bestämde jag mig för att åka hem och kolla på några avsnitt till!! Asså vilken dålig kompis jag är, dissar mina sovande vänner, åker hem för att kolla på en serie? HAHAHAHAHA, något är fel?

Väl hemma i min säng och i mina tankar kollade jag vidare på sesongen, jag var helt inne i den, kunde inte sluta... Så klockan 8 på morgonen smsade jag Cornelia och skrev Godnatt. Jag är verkligen mobbad! Mobbad men helt förtuttad!!

Hahahahahahhahaha aassåååå detta är inte okey, jag ska stalka han när jag åker till USA, hes my man!

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Haha. Låter toppen. Han var en riktig snygging, men jag tror det heter "betuttad" och inte "förtuttad". Haha... ♥

2010-01-06 @ 18:54:19
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: emilia

hahah jaa han är skithet fan!

2010-01-08 @ 01:10:05
URL: http://enkeltnamn.blogg.se/
Postat av: vendela

Haha jaaa han är super heeet!!



Aah jag och min stavning haha!!



2010-01-13 @ 15:27:09
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0