China-garden & träd-garden!

En hård dag på danslägret, träning för Blackout och en jobbig astma bestod hela min tisdag av. Men we gotta do what we gotta do you know!!

På kvällskvisten träffade jag Mathilda, Andrea och Chrille och vi åt på China Garden. Hade verkligen saknat mina underbara vänner, så vi spenderade 3 timmar där, och hade lätt kunnat stanna 3 timmar till, hahahahaha roligaste middagen på länge. Stackars Chrille måste tycka vi är största psykopaterna (pratade om en massa minnen och mission från vår "barn/ungdomstid") Hahahahahaha, oh herre gud vad vi skrattade och vrålade =)

Ännu senare på kvällskvisten träffade jag upp Ice & Hagge. Vi gick en långprommis i stadsparken och sen satte vi oss på bryggan och pratade om en massa shit i flera timmar innan det var dags att ta sista bussen hem till mig och fortsätta härja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0