Home, sweet home!

Im back in Sweden folket!! Är sjukt deprimerad, ni anar inte vilken underbar resa jag haft, och vilka sjuka saker jag har varit med om under resans gång!! Många inlägg om Ghana & London kommer defenitivt komma upp här under Augusti.

Samtidigt som ett och annat inlägg om min resa kommer ploppa upp kommer även jag försöka hinna med att slänga upp ett och ett annat inlägg om min stressiga men underbara vardag, som kommer bestå utav en massa dans just nu eftersom Blackout har en helvetes massa sjukt grymma grejer på G. Jag ligger ju lite efrter också, och snart är det EM. Gaaaaash vad jag ligger efter.

Det kommer ta ett tag att vänja sig att vara hemmaa, och jag saknar ALLT så mycket redan nu, och jag har bara varit hemma någon timme. Ghana vadfaaan take me back.

Just nu kollar jag på "Stomp the yard" och taggar upp mig själv lite inför imorgon då Studio018 (vårt företag) har ännu ett dansläger, krii. Dock har jag väldigt jobbig och svår astma just nu, så ska förbi läkaren imorgon och andas... Jaa vet det lät lite fult men så är det, ska få lite luft och syre av en apparat.

Aja, smell you later. Im back on track.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0