Reunion!

Idag kände jag mig lite isolerad, jag kunde inte röra mig någonstans, hade ingen mobil, ingen bil och inga svenska pengar att ta bussen med, hahaha jobbigt läge.

När mamma väl kom hem tog jag bilen, hämtade Ice (som var ööööööverlycklig att se mig), sen åkte vi till danssalen och träffade Blackout och Rebound. Så jävla glad att träffa dom igen, har saknat dom - Hilleri och Ekorren <3 =).

Blackout gjorde en helt ny koreografi, så imorgon ska vi göra MINST en till.

Klockan är halv 4 på natten och jag ska sova... Jag har kommit på ett nytt knep hur jag ska göra för att inte försova mig. Jag går och lägger mig pissnödig, då vaknar jag när jag ska för att jag håller på att pissa på mig hahahahahaha... Jag vet mobbad tjej, men det funkar. Det värsta jag vet är att vakna pissnödig..

Aja peace out.



Maele och jag på dansträning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0